Monday, January 19, 2009

Törn för självkänslan.

Det händer ibland att jag får ett ryck och beställer kläder via nätet.
Trots att 99% av gångerna jag gjort det har jag fått skicka tillbaka dem för att det inte alls ser ut som det gjorde på bilden, fel storlek eller vad det nu kan vara.
Den här gången fick jag för mig att en bikini skulle inhandlas.
En khaki/guld bikini.
Jag provade den precis.
I ungefär 3 sekunder.
Den åker tillbaka.
Utan tvekan.
Jag är inte mulatt med stenhård röv utan en blek bäbismorsa med hängröv.
Det blir inte riktigt samma resultat.

6 comments:

Tjoxen said...

Modeblogg! Modeblogg! Modeblogg!!!!!! Helt seriöst? Du tog väl en bild? Du kan få min mail så kan du skicka den om du inte vill blogga om den?

Linda said...

In your dreams

Tjoxen said...

Jag drömde att jag spände fast två snorungar vid en skottkärra i stugan för att de jävlades när jag var och tittade till sommarstugan. Sen kom det en vägskrapa och såg att jag bundit dem så jag fick fly därifrån med en kompis som var dålig i magen. Jag tycker du ska ta det liiite lugnt mot mig ikväll!

Helena said...

Hahahahahaha!!! Jag vet, jag gör precis likadant!! Hopplöst...

Tjoxen said...

Själv beställer jag alltid stora badbyxor.. Men ja liksom... No need to say more.

Tjoxen said...

Jagskreev aldrigi det där.. JAg skrev skrev :(