Sunday, January 25, 2009

Söndagen blir till kväll

Då var huset tomt igen.
Ja, jag och min lille skatt är ju här så klart men alla andra har åkte hem.
Vi har haft hela familjen här idag. De har klyvt ved och haft sig.
Vid åsynen av mig fick jag ett: "Men herreguuuuud!! Dante har inte sovit inatt eller? Hur är det?"av var och en.
Jo, jag ser nog ganska skabbig ut idag.
Vi käkade Thai till lunch.
Så himla gott, och skönt att slippa laga mat idag.
Dante sov en bra stund nu på em så jag passade på att kasta mig på sängen och vila lite jag med.
Även om jag inte somnade så var det skönt iaf.
Nu har han fått nya krafter att bränna runt i sin gåstol med, tjoar och har sig med gott humör.
Jag ska brygga en ny kanna kaffe.
Överväger på fullaste allvar att ge honom "välling" till nattmålet ikväll....
Jag tror faktiskt inte att jag pallar en natt till utan sömn..

No comments: