Thursday, January 15, 2009

Träning!

Åhhh vad det var underbart att få anstränga den gamla kroppen i en träningslokal igen!
Jag, Helen och Maria svettades och gnällde över svaga muskler medans våra små pyren lekte bland alla andra barn och var hur snälla som helst!
Upplägget var kanonbra och jag köpte kort på en gång!
Nu är jag piskad att gå!
Typisk att det krockar med öf i Herrestad bara...
Men, men..
Jag lade över Dante i vagnen när vi kom hem och gick kanske 100 meter innan han slocknade, helt enligt planen.
Alltså kunde jag duscha o fiffa mig i lugn o ro.
Underbart!!
Precis när jag var färdig och tog tag i frukostdisken kom mamma förbi o frågade om vi ville gå med på promenad i det superfina vädret.
Så klart vi ville.
Dante sov fortfarande och vi promenerade i en dryg timma innan han vaknade.
Så idag känns det som om träningskvoten är uppfylld med råge!
Härligt!

1 comment:

Tjoxen said...

Du måste modeblogga om detta.