Friday, January 16, 2009

Perspektiv

Jag städade just undan lite saker och skulle slänga förra årets almanacka.
Då kom jag på att kolla igen på veckan i september då jag skrev ner hur många timmar på dygnet som Dante sov och skrek.
Jag gjorde detta efter ett samtal med AC då jag beklagade mig över att Dante var så grinig, hon sa att man borde ta tiden, för fem minuters skrik känns evighets långt när det håller på.
Så det gjorde jag, skrev på en lapp och summerade sedan ihop.
Dantes tider var så här:
Mån: Sov 6h, skrek 10h
Tis: Sov 9h, skrek 11h
Ons: Sov 6h, skrek 11h
Tors: sov 6h, skrek 10h
Fre: sov 7h, skrek 11h
Lör: ingen anteckning
Sön Sov 7 h, skrek 8h
Av dygnets 24 timmar.
Och då var det där en "vanlig" vecka. Inte extrem på något vis...
Fattar inte att jag stod på benen....

5 comments:

Tjoxen said...

slog du lillstackarn eller? Visa inte den där lappen för socialen.. :)) uff du måste haft det jobbigt.. :/

Anonymous said...

va e 11h mot ett helt liv :-) så här i efter hand, världens goaste fick du betala en del för men väl värt det
PS Dante fjant nu e det d här med sömnen nu kommer snart tant A-C o ska tala om för dig hur man gör så din lilla mamma får sova 1 hel natt Ds Saknar er ses vi snart ?

Linda said...

Mikael: jag säger bara KOLIK. ett djävulens verktyg. Så var det ju alla matallergier och cystan i munnen... han hade det inte lätt den lille skrutten.

AC: Måtte han lyssna på dig!
Ja, nu får han banne mig se till att bli proffs i någon välbetald sport så han kan betala tillbaka ;))
vi måste ses snart!!

Siv said...

Haha. Det förstod inte jag heller!!

Tjoxen said...

Uff, han har alla problem ett barn kan ha alltså :(