Saturday, January 10, 2009

Åh så glad!!!

Jag har fått en blog award av Sofie!




Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

Min lista blir så här:
  • Carina. Dantes "farsa". Min barndomskompis som är galnare än någon annan jag känner. Var med när jag födde Dante och eftersom jag var sövd var hon den som fick ge honom sitt första mål mat, sätta på honom sin första blöja och ge honom hans allra första kram.
  • Mirijam. Rolig och smart.
  • Trissan. Bekant via nätet som det känns som jag känner "på riktigt".
  • Mikael. Får mig alltid att skratta.
  • Cajo. Hittade dit nyss. Mycket underhållande!
  • Jonathan och Ullet. Mamma barn blogg med mycket fina bilder. En singelmamma att ha som förebild!
  • Fotbollsfrun, Malin Wollin. Förbaskat rolig!
  • Sist men inte minst min awardgivare Sofie som tar en med världen runt!

EDIT: Jag vill para påpeka att jag gillar alla bloggar jag har i min lista. Det är just därför de finns där.

1 comment:

Tjoxen said...

Nu rodnar jag. Det är ju kul att någon skrattar åt mig. Jag menar, det är ju bättre det än att alla bara skiter i mig.
Jag måste fundera ut ett tacktal tror jag..