Monday, January 5, 2009

Jag kom på ett till nyårslöfte

Ta fler foton.

5 comments:

Anonymous said...

Det löftet köper jag också plus o framkalla några med kanske hmmm jag e dålig inte 1 kort framkallat sen du fyllde för drygt 2 år sen fy på mig kram A-C

Tjoxen said...

Ja, du måste modeblogga mer! Dokumentera när du går ner dina två kilon och sånt!

Charlies mamma said...

Gott Nytt År vännen & tack för din hälsning!!!

Carina said...

Jag har faktiskt skärpt mig på att framkalla.. Varje gång jag lägger in nya foto så skickar jag in dom till fuji... Fan vad jag e bra!!!! Kramizar

Linda said...

AC;: ja det är ju bedrövligt. jag är inte ett dugg bättre!

Mikael: Jag lovar dyrt och heligt att modeblogga den dag jag får magrutor och gäddhänget inte längre fladdrar i vinden!

Trissan: tack ska du ha!!

Carina: Det är ju kanonbra!