Friday, January 16, 2009

Renovering? Va?

Idag hade jag bestämt mig. På riktigt.
Nu skulle de fyra luckor jag skrapat av tapeten från, målas.
Men så kommer jag på att garaget är fullt med klyvar o motorsågar o fan vet vad för vidunder till maskiner där är.
Imorgon ska det klyvas träd i min trädgård.
Jag som har sådan träningsvärk att jag knappt kan lyfta armarna..
Att luckorna inte kunde målas skulle ju kunna ge en öppning till att ta tag i något av alla de andra femmiljarder saker som ska göras här.
Det skulle man ju kunna tro..
Icke.

2 comments:

Anonymous said...

Nänä nu tar vi en sak i taget tack ,luckorna först.Har inte din mamma lärt dig o göra färdigt det du börja med innan du börjar med nått nytt hahaha A-C eller va det så att du inte lyssna på henne ;-)

Tjoxen said...

Inte klyva träd! Man fäller träd, sen sågar man upp det i mindre bitar och sen klyver man! Herregud!Jag har en rätt het bild på mig själv när jag fäller några björkar faktiskt..