Friday, August 12, 2011

Sakta men säkert

Var hemma och tog emot mitt torkskåp som kom idag.
Spänningen var hög då 'hålet' där skåpet skulle in var sisådär på millimetern exakt som skåpet.
Dam da dam! Det gick in!!
Däremot fick jag hänga om dörren för att den hade inte gått att öppna, fodret runt ytterdörren skulle ta emot.
Nu går inte dörren att få 100% öppen istället, men det gör inte så himla mycket. Stör det mig får jag väl byta fodret till en smalare variant.
No worries.
Rörläggaren och elektrikern kommer till veckan, sedan ska skåp upp på väggarna, ett överskåp ovanför torkskåpet ska byggas, luckor och handtag på plats, de sista listerna och foder ska upp... ja sen är det nog fan klart!

2 comments:

Sandra said...

Gooott! Nästa gång får jag kanske pröva o tvätta hos er! hehe jag bor ju så jäkla lääänge varje gång :)

Linda said...

haha ja det går bra det, och ni är så välkomna så :)