Tuesday, August 30, 2011

På benen igen

Ja, med nöd och näppe känns det som.. Herregud så ynklig man kan bli då..
Igår låg jag alltså på soffan halva dagen, åkte från jobbet vid 11 snåret då jag kände att jag fick feber igen. Ugh. Hade tid hos frissan som jag var tvungen att boka om. Ser ut som en jävla åskboll i skallen, men jag få vänta tills på fredag. Får dra på hatten så länge.
Bästa, finaste mormor hämtade fröet på dagis så jag slapp hasa mig dit vilket var väldigt tacksamt. Vi tillbringade ännu en dag framfört tvn till min stora förtvivlan.
Men, vad ska man göra..
Givetvis åt jag en massa onyttigheter och jag som skulle gå ner 3 kilo på en månad har nu gått upp ett halvt kilo istället. Hahahaha.
Eller förresten..buhuhuuuu.
Ja jag får ju skylla mig själv. Nu överväger jag att hetsbanta i en vecka eller så.
Äh, jag har säkert inte tillräcklig disciplin ändå.



No comments: