Monday, August 22, 2011

Minirenovering

Eftersom jag var en smula handikappad i armen och ryggen igår kändes det onödigt att utmana ödet och måla i lillstugan. Vill ju inte riskera att göra det värre.
Istället klurade jag på hur jag skulle få till det med handtag på dörren till tvättstugan.
Som den var nu saknade den både handtag och själva låskolven, alltså var det bara tomma hål överallt. Inte så snyggt att sätta på ett vanligt handtag alltså.
Jag hade kvar likadana handtag jag satte på köksskåp och lådor och de skulle väl funka, inte täcka alla gamla hål men..
What to do?
Sätta en vit list under kanske som täcker hålen?
Men så kom jag på att jag ju hade aluminiumtäcklist kvar från bänken till tvättstugan.
Det kan funka.
Klippa, mäta fixa, dona och borra. Så blev det minsann riktigt bra.
Funkar för min del iaf.




Som vanligt ett uselt foto..

2 comments:

Sandra said...

Rediga tjejen! Kan du va lite redi o vila lie emellan oxå!?? Akta ryggen qvinna!! Kram.

Linda said...

Haha, jodå, nu får jag vila vare sig jag vill eller inte :)