Saturday, August 6, 2011

Onsdag, tredje dagen på sista semesterveckan

Jag kom hem från min utflykt till Lysekil frampå dagen.
Hämtade upp mitt frö och vi gav oss av till landbadet där vi mötte upp Jenny, Therese och deras små krabater.
Efter en stunds vrålande av skräckblandad förtjusning kom sig Dante i vattnet och badade. Jag var grymt impad då han vart världens kruka innan. Nu ville han såklart inte gå upp... Antingen eller.
Vi fikade gott i godan ro och plötsligt kommer det ett sabla monsunregn och bara vräker ner över oss.
Det blev ett jäkla irrande med att få ihop fika, filtar, vagnar och ungar för att söka lite skydd.
Jag var så blöt att det såg ut som jag badat med kläderna på.




3 comments:

Anonymous said...

Så j-kl gulligt. Han var ju hur go som helst i vattnet :=) och ja, kaos var väl det rätta ordet när regnet kom.....

Linda said...

:))

Sandra said...

Hihi..