Saturday, August 6, 2011

Tisdag, andra dagen på sista semesterveckan

Jag hade en massa ärenden att uträtta även denna dag.
En tur till jobbet blev det oxå innan jag lämnade fröet i mormors varsamma vård.
Själv rev jag runt i garderoben bland de gamla trasorna och rafsade åt mig något jag kunde stå ut med under kvällens partaj.
Jo, dags för kalas igen.
Nu bar det av till lysekil för att fira Theresas 40 år. Eller att hon hade en månad kvar tills hon faktiskt fyller 40 var det visst vi firade.
Hur mysigt och trevligt som helst såklart. Kul att träffa en massa gamla vänner man träffar alltför sällan.
Det blev bra sent även denna kväll. Jag, AC och hennes man satt sist kvar på kalaset med en gäspande värdinna. Alla trodde vi att någon annan ringt till taxi och undrade varför den aldrig kom. Ingen hade ringt.
Gu så bright..
Nåja, tillsist var vi iaf 'hemma' och det var lights out vid halv femsnåret.

No comments: