Thursday, August 18, 2011

Godmorgon världen

Hade lätt sovit vidare imorse. Lätt sovit vidare till 10.
Men det är inte undra på för jag kom isäng alldeles för sent igår. Spöktimman hade pågått en stund.
Inte var det för att jag var himla effektiv som jag kom isäng sent heller, tvärtom var jag en redig slapphög.
Dante somnade vid 21, en sen kväll för honom oxå, då gav jag mig ut i garaget och målade klart den där förvaringsboxen, sedan kändes det liksom sent att ge mig upp i lillstugan för att fortsätta måla där.
Det var givetvis inte alls för sent men jag intalade mig det ändå, planterade hängröven i soffan och glodde på tv. Borde nästan sätta utropstecken här för jag vet inte när jag satt i soffan och kollade tv sist. Om jag ens kollar på tv, brukar jag stå framför tvn, ränna runt i reklampauserna för att sedan ställa mig där igen när jag gjort klart det jag höll på med. Ja, sån e jag.
När blev jag sån egentligen? Hm.


.




Skål och godmorgon